Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Χριστούγεννα 2013- Αποστολή: Αι Βασίλης!

Καλημέρα σε όλους!
Το διάβασα σήμερα και είναι ίσως απ τα πιο αληθινά και συγκινητικά πράγματα που έχω διαβάσει για τον Άγιο Βασίλη.. έτσι σας το παρουσιάζω αναύλωτο.



     Κάθε χρόνο εκατομμύρια παιδιά γράφουν γράμματα στον Άγιο Βασίλη. Η Lucy, η κόρη της γνωστής συγγραφέα Martha Brockenbrough, έγραψε το γράμμα της και η μαμά της αποφάσισε να της απαντήσει με ένα γράμμα, το οποίο δημοσιεύθηκε στους Νew York Times.

«Αγαπητή Lucy,
    Σε ευχαριστώ για το γράμμα σου. Έκανες μια πολύ σωστή ερώτηση: "Είσαι ο Άι–Βασίλης;" Ξέρω ότι εδώ και πολύ καιρό το αναρωτιέσαι, αλλά ήθελα η απάντησή μου να είναι πολύ προσεκτική κι έπρεπε να σκεφτώ καλά τι θα σου πω.
Η απάντηση είναι όχι. Δεν υπάρχει ο Άι–Βασίλης.
     Είμαι όμως το άτομο που γεμίζει την κάλτσα σου με δώρα. Επίσης, διαλέγω και τυλίγω τα πακέτα που βρίσκεις κάτω από το δέντρο, με τον ίδιο τρόπο που η μαμά μου το έκανε για μένα, όπως και η δική της μαμά για εκείνη (και ναι, βοηθάει κι ο μπαμπάς). Φαντάζομαι πως κάποια μέρα θα το κάνεις κι εσύ για τα παιδιά σου και ξέρω ότι θα σου αρέσει να τα βλέπεις να τρέχουν προς το χριστουγεννιάτικο δέντρο το πρωί των Χριστουγέννων. Θα σου αρέσει να τα βλέπεις να κάθονται μπροστά στο δέντρο και τα προσωπάκια τους να φωτίζονται από τα λαμπιόνια του.
     Όμως αυτό δεν θα σε κάνει Άι–Βασίλη! Ο Άγιος Βασίλης είναι κάτι μεγαλύτερο και αυτό που κάνει διαρκεί περισσότερο από τη ζωή του καθενός μας. Είναι κάτι πολύ απλό, αλλά και πολύ σημαντικό: μαθαίνει στα παιδιά πώς να πιστεύουν σε κάτι που δεν έχουν ποτέ δει ή αγγίξει.
     Είναι πολύ σπουδαία και σημαντική δουλειά αυτή. Στην πορεία της ζωής σου θα χρειαστείς αυτήν την ικανότητα: να πιστεύεις στον εαυτό σου, στους φίλους σου, στα ταλέντα σου και στην οικογένειά σου. Επίσης, θα χρειαστεί να πιστέψεις σε πράγματα που δεν μπορείς να μετρήσεις ή να κρατήσεις στα χέρια σου. Μιλάω για την αγάπη, αυτήν τη σπουδαία δύναμη που θα φωτίσει μέσα σου τη ζωή, ακόμα και στις πιο σκοτεινές και κρύες στιγμές.
     Ο Άι–Βασίλης είναι ένας δάσκαλος κι εγώ υπήρξα μαθήτριά του και τώρα ξέρεις το μυστικό για το πώς κατεβαίνει μέσα από όλες αυτές τις καμινάδες την παραμονή των Χριστουγέννων: τον βοηθάνε όλοι οι άνθρωποι που γέμισαν την καρδιά τους με χαρά χάρη σ' εκείνον. Με τις καρδιές γεμάτες, άνθρωποι σαν τον μπαμπά σου κι εμένα αναλαμβάνουμε με τη σειρά μας να βοηθήσουμε τον Άι–Βασίλη να κάνει μια δουλειά που διαφορετικά θα ήταν αδύνατο να έρθει εις πέρας.
     Έτσι λοιπόν, όχι, δεν είμαι ο Άι–Βασίλης. Ο Άι–Βασίλης είναι αγάπη και μαγεία και ελπίδα και ευτυχία. Ανήκω στην ομάδα του και πλέον ανήκεις κι εσύ.
Σ' αγαπώ για πάντα
Η μαμά».

6 σχόλια:

  1. Εξαιρετικό!
    Ευχαριστούμε!
    ΑΦιλάκια πάντα τρυφερά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα για να βγήκε 7 φορές το ίδιο πρέπει να ήταν πολύυυυυυυ εξαιρετικό! :D χαχαχα!
    Καλημεροκαλησπέρααααααααααα με ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και Παφφφφ ένα σορό! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε Αστεράκι μου, είπαμε να βγει 7 φορές το εξαιρετικό... αλλά κόψε κάτι, απαπαπα! :)
    Καλή χρονιά να έχεις με ή χωρίς Αη Βασίληδες, πάντα χαμογελαστά, τυχερά, τρυφερά και με πολύ Αγάπη!
    Παφ! παφ! :)))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχαχαχαχα! Σωστή!
    Καλή Χρονιά Μαγεισούλα μου και σε σένα και να σαι πάντα καλά χαρούμενη και ευτηχισμένη με πολυ πολυυυυυυυ Αγάπη!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦ και Παφ παφ! :D :D :D ( κάψουρα με το παφ παφ επάθα μου φαίνεται χαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλέ τι έγινε εδώ;
    Ακόμα Χριστούγεννα; απαπαπαααααααααααααααα!
    Και εγώ ήρθα να συγχαρώ για το "χαρτί" που κρατάς στα χέρια!!!
    Μπράβο!!!
    Καλή νέα χρονιά επαγγελματική θα σου ευχηθώ "αστεράκι"!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ πολλά και στον μύγο που είμαι σίγουρη ότι ξέρει να σε στηρίζει!!! :)))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαγεισούλααααααααααα μου!!!! Μόλις ανέβηκε καινούργιο ποστούλη!! (λιγάκι ελειπές αλλά θα διορθωθεί οσονούπο!)

    Ναι ακόμα στα Χριστούγεννα μείναμε πάλι..το αστείο είναι οτι προχτές είχαμε γαλοπούλα σπίτι, που ξέμεινε απ τα Χριστούγεννα, οπότε έκανα κανονικά Χριστούγεννα πάλι! χαχαχαχα

    Σε ευχαριστώ πολύ μαγεισούλα μου να σαι καλά! Εμ ναι ο μύγος είναι super σε όλα είναι δυνατόν να μην με στηρίζει?! :D :) :D :) :D :)

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια γλυκά γλυκά και πολλά πολλά ΠΑΦ ΠΑΦ ΠΑΦ! (χαχαχα κόλημα που χω μ αυτό)
    Υ.Γ. να μου φιλήσεις τα μικρουλίνιαααααααα μου λειψαν.. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή